Czy warto skorzystać z usług firmy SEO?

Przedsiębiorstwa i administratorzy sklepów internetowych, którzy marzą o tym, żeby pojawiać się na pierwszych pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania, mogą to osiągnąć na przynajmniej kilka sposobów. Pierwszy, którego nie poleca się, to podejmowanie starań samemu. Nie mając kwalifikacji w obszarze SEO i nie śledząc systematycznie doniesień o zmianach w algorytmie Google, trudno postępować trafnie i […]
Private blog network – czym jest i jak z niego korzystać?

Żeby odbiorca dostrzegł twój biznes powinieneś nie tylko posiadać stronę firmową, lecz także zadbać o jej widoczność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego bardzo ważna jest zawartość strony i to czy cyklicznie publikowane są na niej nowe profesjonalne i pomocne dla odbiorcy treści. Ale nie wolno też pominąć tzw. link buildingu, czyli pozyskiwania linków […]
Jaka jest różnica między SEO a SEM?

SEO i SEM to popularne pojęcia funkcjonujące w marketingu internetowym, z którymi prawdopodobnie już się spotkałeś. Z tego artykułu dowiesz się, na czym polega między nimi różnica. Wyniki wyszukiwania w Google – płatne i bezpłatne Jeszcze kilkanaście lat temu strona internetowa pełniła głównie funkcję wizytówki firmy. Dziś to właśnie internet jest podstawowym źródłem pozyskiwania klientów […]
Klątwa wiedzy i inne błędy poznawcze, których należy unikać podczas tworzenia treści

Wbrew temu, co mogłoby nam się wydawać, błędy w rozumowaniu i postrzeganiu rzeczywistości zdarzają się każdemu z nas. Niektóre z nich – np. klątwa wiedzy – wpływają na jakość i skuteczność tworzonych treści. Czym właściwie jest klątwa wiedzy, jakie szkody może przynieść i jak się przed nią bronić? Błędy poznawcze – co to takiego? Błędy […]
Rekomendowany fotograf Google – zdjęcia sferyczne najwyższej jakości

Spacery wirtualne po firmach stają się popularne, a wiele osób coraz częściej zleca przygotowanie takiego spaceru, a następnie dodanie go w wizytówce Google. Możliwość zdalnego przejścia się po firmie przyciągnie sporą ilość nowych klientów i pozwoli zwiększyć dochody naszego biznesu. Aby jednak spacer był wysokojakościowy, warto wybrać rekomendowanego fotografa Google do jego opracowania. Jakie kryteria […]
Google doradza, jak zatrudnić firmę SEO

Kiedy prowadzisz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie po czasie rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, by pojawiała się ona na topie rezultatów wyszukiwania. To oczywiste wszak, że w XXI w. widoczność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, ponieważ to właśnie stąd znaczna cześć klientów po raz pierwszy dowie się o […]
Pozycjonowanie www w Krakowie – jak dotrzeć do klientów?

Wszechobecność internetu oraz wygoda użycia go w celu znalezienia potrzebnych artykułów i usług doprowadziła do tego, że każde przedsiębiorstwo chce obecnie zaistnieć w sieci. Naturalnie, samo postawienie strony www nie oznacza, iż potencjalni klienci nas znajdą – ważna jest wszak widoczność na wysokich pozycjach wyników wyszukiwania. Mnóstwo niedużych firm, funkcjonujących tylko w określonym województwie czy […]
Projektowanie stron internetowych – co z nim zyskasz?

Funkcjonalność witryn internetowych wynika w szczególności z ich wzornictwa. Projektując strony internetowe należy nie tylko opierać się na względach wizualnych, ale również doświadczeniu użytkowników – jeżeli nawigacja na stronie będzie dla nich przyczyną trudności, szybko przeniosą się na inną witrynę i zdecydują się na usługi konkurencji. Żeby zatem witryna przyniosła nam spodziewane zyski, należy zatroszczyć […]
Optymalizacja stron – dlaczego to ważne?

Wydałeś krocie na swoją witrynę internetową, zaś ona nie zdobywa kolejnych klientów? Jest świetnie zaprogramowana oraz wyposażona w nowoczesne technologie, jednak klientów w ogóle nie przybywa? Licznik odsłon nie rusza się mimo największych starań? Najpewniej przyczyn powinieneś szukać w małej widoczności w internecie. Internauci najczęściej korzystają z Google – dobry przedsiębiorca powinien więc zadbać o […]
CSR vs koronawirus – jak się zaangażować i komunikować w dobie pandemii?

W obliczu koronawirusa wiele firm decyduje się ulokować swoje środki w CSR, czyli corporate social responsibility. Jakie są przykłady takich działań oraz jak o nich pisać w firmowej komunikacji? Jak pisać w dobie pandemii? Rzetelnie – weryfikacja fake newsów to nic trudnego – wystarczy sprawdzić, czy informacja pojawia się w kilku innych innych, “poważnych” mediach […]