Czy warto skorzystać z usług firmy SEO?

Odwiedź seo4.net. Skorzystaj z doświadczenia profesjonalistów z agencji SEO.

Przedsiębiorstwa i administratorzy sklepów internetowych, którzy marzą o tym, żeby pojawiać się na pierwszych pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania, mogą to osiągnąć na przynajmniej kilka sposobów. Pierwszy, którego nie poleca się, to podejmowanie starań samemu. Nie mając kwalifikacji w obszarze SEO i nie śledząc systematycznie doniesień o zmianach w algorytmie Google, trudno postępować trafnie i – kluczowe – skutecznie. Drugi sposób to stworzenie etatu dla biegłego SEOwca, niemniej jednak nie każde przedsiębiorstwo może sobie na to pozwolić powodu braku budżetu. Trzecie wyjście to zatrudnienie agencji SEO. Budżet przekazany na zadania agencji SEO można dopasować do możliwości finansowych zleceniodawcy. Zaletą kooperacji z agencją SEO jest to, że poza specjalistami od SEO w pracują tam dodatkowo eksperci od kreatywnego pisania, projektowania graficznego, kampanii Google Ads i programowania, którzy służą merytoryczną pomocą w tych sferach.

Zalety kompetentnej firmy SEO

Agencji SEO w Polsce jest mnóstwo. Co wziąć pod uwagę w toku doboru firmy, która podniesie naszą widoczność w wynikach organicznych przeglądarek? Polecamy postawić na markę, która działa na rynku od kilkunastu lat. Liczba firm SEO, a także tych kreatywnych i reklamowych, z każdym rokiem się zwiększa, co nie zawsze niesie za sobą wysoką jakość usług. Współpracując z agencją, która istnieje od minimum dziesięciu lat, można mieć pewność, iż dysponuje ona sporym doświadczeniem i może bez przeszkód zaprezentować pokaźne portfolio swoich dotychczasowych prac. Na stronach agencji SEO zazwyczaj dodawana jest zakładka z prezentacją tzw. „kejsów”. Przed sygnowaniem umowy trzeba przeczytać opisy takich przypadków, żeby wstępnie zobaczyć, jakich wyników można oczekiwać po agencji, jak również to z jakimi przeszkodami przyszło im się zmierzyć i dla jakich branż pracowała. Najlepsza agencja SEO to taka, która działa transparentnie: pisze o harmonogramie zadań na najbliższe miesiące, a także dostarcza sprawozdanie ze zrealizowanych działań i ich rezultaty.

Drugi zasadniczy aspekt to personalizacja oferty i dostrojenie strategii działań do profilu działalności, którą prowadzi klient agencji. Jeśli agencja SEO na chęć współpracy reaguje w parę minut, a oferta wygląda jak uniwersalny szablon, powinien to być znak alarmowy. Po otrzymaniu zapytania pracownik profesjonalnej agencji SEO powinien skontaktować się z zainteresowanym klientem, żeby poprosić o pomocnicze informacje o firmie, konieczne do zaprezentowania dla niej indywidualnej oferty. Mamy tu na myśli dane, których nie można wyszperać tak po prostu w sieci, jak przykładowo informacja o realizowanych przedtem działaniach SEO czy o najważniejszych dla klienta usługach czy towarach, które potrzebuje wypromować.

Rozliczenie za efekty – czy to poprawny system rozliczenia z agencją SEO?

Ostrożnie należy podejść do firm SEO, które proponują rodzaj umowy z rozliczeniem się za uzyskany rezultat. W takim systemie zleceniodawca rozlicza się z firmą SEO wówczas, gdy frazy kluczowe osiągną wynegocjowane w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (np. wejdą do Top3 bądź pierwszej strony wyników). To wciąż często spotykany rodzaj rozliczeń, jednakże wiąże się z wysokim zagrożeniem – można wszak uzyskać błyskawiczne rezultaty za sprawą łamania reguł określonych przez Google. Stale uaktualniany algorytm również nie ułatwia spełnienia obietnic złożonych zleceniodawcy, dlatego rzetelna agencja SEO nigdy nie zapewnia osiągnięcia konkretnych pozycji. Co do opłaty za usługi firmy SEO, to z rzadka bywa ona stała – na ogół w pierwszych tygodniach po podpisaniu kontraktu nieodzowne są większe nakłady finansowe, by opracować wnikliwy audyt SEO, a potem wprowadzać w życie wszystkie wymienione w nim prace. W późniejszym okresie współpracy, jak witryna klienta zostanie już zoptymalizowana, wydatki na prace bywają znacznie niższe.

Nasze dane adresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]