Jakie działania można zlecić agencji marketingowej?

Tutaj uzyskasz fachową poradę profesjonalistów z agencji marketingowej Kraków.

Gdy posiada się firmę, bez względu na to czy zajmujemy się sprzedażą, świadczeniem usług czy produkcją, działania reklamowe winny stanowić istotny element podnoszenia jej rozpoznawalności. Większe przedsiębiorstwa oraz spółki stać na stworzenie i utrzymanie własnych oddziałów ds. marketingu, jednakże małe biznesy, które sporadycznie decydują się na akcje promocyjne, najczęściej korzystają ze pomocy agencji reklamowych.

Agencja marketingowa gwarantuje wszechstronne usługi

Agencja marketingowa to ekipa kreatywnych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących wieloma kwalifikacjami wykorzystywanymi w branży reklamowej. Dzięki współpracy z zawodowcami bardzo dobrze orientującymi się zarówno w obszarze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii reklamowych w internecie (animacje i filmy viralowe, social media), jak i grafiki użytkowej (w tym przygotowanie do druku), agencja reklamowa jest w stanie zagwarantować klientom całościową obsługę. Nowe marki mogą zamówić stworzenie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i wzorami akcydensów (koperty, wizytówki oraz papier firmowy), a te które dysponują już swoim logo mogą być pewne, iż będzie ono poprawnie zastosowane podczas tworzenia materiałów promocyjnych – ulotek, stoisk targowych, billboardów czy plakatów. Agencja marketingowa pomoże także stworzyć atrakcyjne, unikalne artykuły na stronę internetową firmy, a także zaplanuje strategię interakcji z odbiorcami poprzez popularne portale, jak Instagram, Facebook i Twitter.

Kiedy należy rozważyć współpracę z agencją marketingowa?

Oferta agencji reklamowej kierowana jest w głównej mierze do przedsiębiorstw, które nie dysponują własnym działem promocji. Nie oznacza to jednak, iż to jedyny model współpracy. Praca agencji częstokroć polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie zespołu ds. promocji. Jeśli zatem nie ma on wprawy w organizacji sympozjów, targów bądź spotkań z klientami wymagających zwykle wielopoziomowego planowania, te obowiązki można powierzyć agencji reklamowej. Może ona też posłużyć za narzędzie wspierające budowę harmonijnego i kompetentnego zespołu pracowników – należy zlecić jej organizację warsztatów integracyjnych lub przygotowanie planu kursów. Na rynku funkcjonują tysiące agencji marketingowych, warto jednakże nawiązywać współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do szerokiego zespołu wykwalifikowanych profesjonalistów. Pozwala to na zlecenie wszystkich czynności marketingowych jednej agencji, a co za tym idzie – większy nadzór nad wizerunkiem marki i spójnością kampanii.

Nasze dane adresowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]