
Więcej o wykonaniu projektu gazety na http://www.pracowniaregister.pl/custom-publishing-czasopisma-firmowe-i-gazety-firmowe-pod-klucz/.
Firmowy biuletyn to wspaniały sposób komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa, ale również działanie marketingowe. Zobaczmy więc, jakie materiały warto zamieścić w takiej gazetce i dlaczego warto zdecydować się na ten rodzaj komunikacji.
Projekt gazety – motywuje ekipę
Korporacyjny biuletyn może pełnić dwie role. Kluczową jest komunikacja wewnętrzna – pisanie o osiągnięciach, pochwalenie się wysokimi osiągami, wywiady z przodującymi członkami personelu. Takie gazetki mają ogromne znaczenie dla funkcjonowania całego przedsiębiorstwa, gdyż świetnie motywują ekipę. Dzięki temu pracownicy mocniej angażują się w funkcjonowanie przedsiębiorstwa, czują się dumni ze swojego miejsca pracy, a ich codzienne obowiązki dają im większą dawkę satysfakcji. Badania dowodzą, że korporacyjny biuletyn sprawia, że członkowie załogi czują się bardziej odpowiedzialni za produkowane artykuły, wzrasta też jakość pracy. Dużym atutem jest także likwidowanie szumów komunikacyjnych pomiędzy jednostkami, które bywają główną przyczyną sporów w wielu firmach. Gazeta korporacyjna gwarantuje również stuprocentową przejrzystość planów zakładu.
Projekt gazety – podnieś wyniki sprzedażowe
Oczywiście firmowy biuletyn to również świetna metoda komunikacji zewnętrznej. Broszura dociera do odbiorców takich jak: konsumenci, firmy z tej samej branży, potencjalni inwestorzy, środowiska uniwersyteckie. Gazeta korporacyjna w ten sposób promuje działania naszego przedsiębiorstwa, zwiększa wyniki sprzedażowe, a także stanowi znakomity filar profesjonalnego PR. Planując wydawanie korporacyjnego biuletynu musimy przede wszystkim zaangażować redaktorów i zaprojektować sprawy związane ze składem broszury. Najlepiej skorzystać z usług specjalistów (tj. grafików projektowych), którzy wymyślą projekt gazety, zaplanują wygląd gazetki i zajmą się drukiem. firmowy biuletyn z pewnością wypełni swoją misję.
Nasze dane adresowe:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]