Korporacyjne broszury – projekt gazety

Firmowy biuletyn to wspaniały sposób komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa, ale również działanie marketingowe. Zobaczmy więc, jakie materiały warto zamieścić w takiej gazetce i dlaczego warto zdecydować się na ten rodzaj komunikacji. Projekt gazety – motywuje ekipę Korporacyjny biuletyn może pełnić dwie role. Kluczową jest komunikacja wewnętrzna – pisanie o osiągnięciach, pochwalenie się wysokimi osiągami, wywiady z […]

Popularne rodzaje pozycjonowania – lokalne, okresowe i long tail

Istnieją trzy kluczowe sposoby pozycjonowania: – pozycjonowanie lokalne, – pozycjonowanie Long Tail, to znaczy na tzw. długi ogon, – pozycjonowanie okresowe. Pozycjonowanie Lokalne W pozycjonowaniu tego rodzaju kluczowe jest połączenie słowa kluczowego z nazwą konkretnej lokalizacji. W pozycjonowaniu lokalnym bierze się pod uwagę na ogół: – kraj (np. “hostele Polska”) – miasto (“gitarzysta Kraków”) – […]

Prowadzisz hotel lub firmę usługową? Zainwestuj w wirtualny spacer Google Maps

Spacery wirtualne, które pojawiły się wraz z udostępnieniem usługi Google Street View, zyskują coraz bardziej na popularności, co powoduje, że znajdują zastosowanie w reklamie firm. Pozwalają w dostępny sposób przedstawić siedzibę firmy ewentualnie nieruchomość, która jest ważna w naszym biznesie. Jest to interesująca prezentacja, którą opłaca się zamieścić w wizytówce Google Moja Firma. Mnóstwo osób […]

Organizujesz promocję firmy? Sprawdź ofertę hurtowni gadżetów reklamowych

Nowoczesny biznes nie obejdzie się bez marketingu. Dziś reklama przybiera przeróżne formy: umieszcza się ją w internecie, w tym na portalach społecznościowych, oraz w prasie. Niemniej jednak nadal nie rezygnuje się ze standardowych nośników reklamy, m.in. z plakatów lub kalendarzy. Wykorzystuje się też jeszcze jeden rodzaj działań marketingowych, który potencjalni odbiorcy szczególnie sobie cenią – […]

Podaruj swoim klientom coś użytecznego – o torbach z nadrukiem

Przed firmami, które jadą na targi czy też zamierzają poprowadzić promocję, nierzadko stoi dylemat, jaki gadżet reklamowy zamówić. Musi on przecież nie tylko przykuwać uwagę ewentualnych klientów, ale również nieść ze sobą pewną wartość, żeby codziennie go wykorzystywali i dzięki temu rozwinęli przywiązanie do marki. Takim gadżetem jest miedzy innymi torba z logo firmy. Termoizolacyjne […]

Ekologiczne gadżety reklamowe dla firm

W ciągu ostatnich lat przedmiot ekologii stał się jednym z najpoważniejszych zagadnień, poruszanych w debacie publicznej. Potrzeba modyfikacji naszego zachowania dotyczącego odpowiedzialnego wykorzystania zasobów Ziemi, powoli przebija się do każdego aspektu życia, także do świata reklamy. Współcześnie zarówno małe firmy, jak i duże spółki, aspirują do tego, żeby stać się eco-friendly. Swoje zaangażowanie w ochronę […]

Jakie działania można zlecić agencji marketingowej?

Gdy posiada się firmę, bez względu na to czy zajmujemy się sprzedażą, świadczeniem usług czy produkcją, działania reklamowe winny stanowić istotny element podnoszenia jej rozpoznawalności. Większe przedsiębiorstwa oraz spółki stać na stworzenie i utrzymanie własnych oddziałów ds. marketingu, jednakże małe biznesy, które sporadycznie decydują się na akcje promocyjne, najczęściej korzystają ze pomocy agencji reklamowych. Agencja […]

Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach

Pozycjonowanie stron to szereg czynności dążących do zwiększenia obecności stron w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania. Im wyższą pozycję zdobędzie strona w SERPach, tym więcej odwiedzin na witrynie, co w rezultacie powinno skutkować zwiększeniem liczby transakcji firmy. Kolejną zaletą tego działania jest budowa rozpoznawalności produktu, usługi czy też samej marki. Google ocenia każdą stronę www na […]