Podaruj swoim klientom coś użytecznego – o torbach z nadrukiem

Przed firmami, które jadą na targi czy też zamierzają poprowadzić promocję, nierzadko stoi dylemat, jaki gadżet reklamowy zamówić. Musi on przecież nie tylko przykuwać uwagę ewentualnych klientów, ale również nieść ze sobą pewną wartość, żeby codziennie go wykorzystywali i dzięki temu rozwinęli przywiązanie do marki. Takim gadżetem jest miedzy innymi torba z logo firmy.

Termoizolacyjne i konferencyjne – typy toreb z nadrukiem

Przeglądając ofertę drukarni zajmujących się nadrukami na gadżetach promocyjnych szybko zauważymy, iż pod frazą “torba” ukrywa się mnóstwo artykułów. Są to głównie torby na zakupy – najbardziej funkcjonalny i chyba najpopularniejszy gadżet reklamowy. Nadruk nazwy akcji lub logo na płóciennych, jutowych oraz bawełnianych torbach na ramię zawsze doskonale się prezentuje i jest na tyle trwały, żeby długo utrzymywać się na materiale. Dodatkowym atutem tych toreb jest ich cena. Zależnie od nakładu zamówienia oraz typu torby, koszt na ogół rozpoczyna się od paru złotych za sztukę. Nadruki wykonuje się również na torbach podróżnych, sportowych bądź na laptopa. Są to akcesoria, które docenią na pewno organizatorzy prestiżowych sympozjów oraz wykładów. Naturalnie, koszt produktów tego rodzaju i druku na nich jest już znacznie wyższy – sięga nawet do kilkudziesięciu złotych.

Co zamówić oprócz toreb z logo?

Agencje organizujące działania marketingowe zwykle zamawiają kilka różnych gadżetów. Powinny zatem szukać hurtowni z gadżetami, która w swojej ofercie posiada jeszcze przynajmniej kilkadziesiąt innych produktów reklamowych do zadruku. Równocześnie z torbami na ramię warto zdecydować się m.in. na nadruk na ręcznikach, plecakach typu worek czy pozostałych praktycznych artykułach z tkaniny lub dodać do zamówienia o typowe gadżety reklamowe, jak ołówki, smycze oraz długopisy, które w dalszym ciągu są uwielbiane przez klientów.