Zagadnienia związane ze stronami www

Użyteczność, dostępność, poprawność kodu – to sprawdzi audyt SEO

Wedle internetowego wydania Słownika Języka Polskiego PWN audyt to ewaluacja przedsiębiorstwa, spółki czy firmy pod kątem przeróżnych czynników, między innymi organizacyjnych i finansowych, jak również analiza perspektyw dalszego rozwoju. Co, biorąc zacytowaną definicję pod uwagę, oznacza zatem audyt SEO? Jest to wnikliwa analiza strony internetowej, sprawdzająca różne jej aspekty, jak tytuły i opisy meta, strukturę […]

Usuwanie malware ze strony www to zadanie dla specjalisty

WordPress stał się w minionych latach tak wziętym CMS-em, iż liczbę stron oraz sklepów działających z jego wykorzystaniem liczy się w tym momencie w setkach milionów. Powszechność stosowania tego systemu zarządzania treścią sprawia, że strony tworzone na WordPressie są częstym celem ataków cyberprzestępców. W przypadku zawirusowania witryny złośliwym oprogramowaniem, konieczne jest usunięcie infekcji z WordPressa. […]

Rozważasz urlop na południu Polski? Sprawdź online, które atrakcje w Małopolsce warto zobaczyć

Choć Małopolska to jedno z mniejszych polskich województw, ma ono mnóstwo do zaoferowania zarówno odwiedzającym zza granicy, jak i z innych regionów kraju. Dzieje się tu dużo, więc czasem z trudem można odnaleźć się w setkach wiadomości o najnowszych eventach sportowych czy kulturalnych i godnych odwiedzenia zabytkach w Małopolsce. Najpiękniejsze miejsca w Małopolsce – poznaj […]

Portal wiedzy o zdrowiu – traktuj go jako wskazówkę a nie podręcznik medyczny!

W sieci można niezwykle prosto znaleźć informacje o dowolnej dziedzinie życia. Internauci mają w szczególności słabość do radzenia się Google odnośnie kwestii medycznych, często wręcz poprzedzając definitywną decyzję o wizycie u specjalisty godzinami szperania w sieci w celu samodzielnego odszukania odpowiedzi na palący problem. Lecz czy to właściwy sposób korzystania z informacji dostępnych na stronach […]

Czy warto zamówić opiekę techniczną WordPress?

WordPress, który został opracowany w głównej mierze jako oprogramowanie blogowe, ekspresowo stał się bardzo często stosowanym systemem zarządzania treścią. Z uwagi na to, iż bez problemów można opanować podstawy jego obsługi, a przy tym jest całkiem szybki, stosuje się go aktualnie do projektowania wielopłaszczyznowych stron oraz sklepów e-commerce. Jednak ten CMS może być przyczyną problematycznych […]

Private blog network – czym jest i jak z niego korzystać?

Żeby odbiorca dostrzegł twój biznes powinieneś nie tylko posiadać stronę firmową, lecz także zadbać o jej widoczność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego bardzo ważna jest zawartość strony i to czy cyklicznie publikowane są na niej nowe profesjonalne i pomocne dla odbiorcy treści. Ale nie wolno też pominąć tzw. link buildingu, czyli pozyskiwania linków […]

Jaka jest różnica między SEO a SEM?

SEO i SEM to popularne pojęcia funkcjonujące w marketingu internetowym, z którymi prawdopodobnie już się spotkałeś. Z tego artykułu dowiesz się, na czym polega między nimi różnica. Wyniki wyszukiwania w Google – płatne i bezpłatne Jeszcze kilkanaście lat temu strona internetowa pełniła głównie funkcję wizytówki firmy. Dziś to właśnie internet jest podstawowym źródłem pozyskiwania klientów […]

SSL – co to jest, jak działa i jakie są korzyści z posiadania certyfikatu SSL?

Posiadanie certyfikatu SSL jest potwierdzonym przez Google czynnikiem rankingowym. Dzięki niemu korzystanie ze stron jest bezpieczniejsze. W tym artykule wyjaśniam, czym dokładnie jest SSL, jak działa, jakie są jego rodzaje i czy warto inwestować w płatny certyfikat SSL. Certyfikat SSL – co to? Certyfikat SSL (z ang. Secure Socket Layer) jest protokołem sieciowym, który odpowiada […]

Jak sprawdzić, czy strona działa i prawidłowo się indeksuje?

Twoja strona nie wyświetla się w wynikach wyszukiwania? Zauważasz, że nagle traci pozycje? Może to wskazywać na problemy z indeksacją. W artykule przedstawiamy 8 sposobów na to, jak sprawdzić, czy strona prawidłowo się indeksuje i jak zadbać, by była widoczna zarówno dla użytkowników, jak i robotów. Kiedy powinieneś podejrzewać, że ze stroną mogą być problemy? […]

Google doradza, jak zatrudnić firmę SEO

Kiedy prowadzisz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie po czasie rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, by pojawiała się ona na topie rezultatów wyszukiwania. To oczywiste wszak, że w XXI w. widoczność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, ponieważ to właśnie stąd znaczna cześć klientów po raz pierwszy dowie się o […]