
Szukasz więcej wskazówek dotyczących tego, jak wybrać agencję SEO? Wejdź na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.
Kiedy prowadzisz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie po czasie rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, by pojawiała się ona na topie rezultatów wyszukiwania. To oczywiste wszak, że w XXI w. widoczność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, ponieważ to właśnie stąd znaczna cześć klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak wobec tego znaleźć dobrą agencję SEO? Warto posłuchać podpowiedzi ekspertów, a najlepiej tych od Google.
Google doradza, jak wybrać dobrą agencję SEO
Nie można negować, że cały sektor SEO, a więc działań mających na celu optymalizację stron www pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i nieprzerwanie rozwija się praktycznie wyłącznie za sprawą wyszukiwarce Google. Pomimo istnienia innych opcji, jak m.in. Baidu, DuckDuckGo lub Yahoo, nadal najistotniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto pragnie zyskać widoczność w sieci, powinien powalczyć o swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku branż, gdzie występuje mocna konkurencja, z reguły nie jest to proste bez konsultacji z fachowcami z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których koncepcja optymalizacji stron jest czymś nowym, i przygotowało krótki instruktaż, jak wybrać rzetelną firmę SEO.
Kluczowe cechy solidnej firmy SEO
Maile Ohye, pracownik, Google z przeszło 10-letnim stażem, w kolejnych punktach wyjaśnia, jak zidentyfikować solidną firmę SEO, wymieniając wśród głównych cech m.in.:
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dokładnego audytu strony,
- zdolność oceny czasu i budżetu potrzebnego do wykonania zakładanych działań,
- udzielenie stronie opieki technicznej i praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
- nieprzerwana kontrola kondycji strony oraz cykliczną analizę jej statystyk,
- zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
- zadbanie o całościową widoczność strony www, a nie jedynie zdobywanie pozycji w wynikach wyszukiwania na pojedyncze frazy.
Pracownica Google akcentuje też, iż solidna firma SEO nigdy nie obieca rewelacyjnych wyników z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony www jest procesem długotrwałym, w szeregu przypadków dającym wymierne efekty najczęściej po kilku miesiącach działań.