Jeżeli potrzebujesz zamówić pozycjonowanie, zajrzyj na seo4.net/pozycjonowanie-stron/.

Istnieją trzy kluczowe sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie Long Tail, to znaczy na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie okresowe.

Pozycjonowanie Lokalne

W pozycjonowaniu tego rodzaju kluczowe jest połączenie słowa kluczowego z nazwą konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym bierze się pod uwagę na ogół:
– kraj (np. “hostele Polska”)
– miasto (“gitarzysta Kraków”)
– dzielnicę (“sklep ogólnospożywczy Polesie”)
Pozycjonowanie lokalne rewelacyjnie zda egzamin w przypadku firm lokalnych, które kierują swoje produkty tylko do osób rezydujących w konkretnym regionie. Taka metoda pozycjonowania jest wykorzystywana też wówczas, gdy firma ma niewielki budżet reklamowy i nie jest w stanie walczyć o pozycje na frazy bez dopasowania regionalnego, np. zamiast “restauracja francuska“, to “restauracja francuska Kraków”.

Pozycjonowanie Long Tail, a więc na tzw. długi ogon

Następny model pozycjonowania to odpowiednie i przetestowane rozwiązanie dla posiadaczy niewielkich środków na reklamę. Za sprawą właściwego doboru fraz, nie tylko będzie można wejść w niszę powiązaną z wybraną branżą, ale także koszty reklamy w Google Ads ulegną znacznej redukcji. Pozycjonowanie Long Tail oznacza także dużo mniejszą konkurencję. Kluczowe jest też to, iż coraz popularniejsza jest tendencja do wprowadzania skonkretyzowanych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Frazy pozycjonowania Long Tail to na przykład:
– golarka Eldom G50 5 srebrna,
– telefon Samsung Galaxy A40 biały,
– obuwie sportowe Nike Revolution białe sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezmiernie istotne przede wszystkim dla sklepów online. Za sprawą tego rodzaju fraz, sklepy mające w swojej ofercie nader obszerny asortyment produktów mogą skuteczniej piąć się na pożądane pozycje w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe odgrywa specyficzną rolę przed okazjonalnymi albo cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Tłusty Czwartek, finały Pucharu Świata w piłce nożnej lub Dzień Matki. Ten typ pozycjonowania jest wyjątkowo skuteczny, jeśli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie odkryta i użyta ze stosownym wyprzedzeniem. Z reguły pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w branży turystycznej oraz gastronomicznej. Przeważnie należy rozpocząć je na osiem do dziesięciu tygodni przed ważnym wydarzeniem, by wyszukiwarka Google zdążyła zaindeksować nową ewentualnie uzupełnioną treść strony.

Nasze dane adresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]